Äkta Kärlek Kan Inte Planeras

Ingen aning om vart Wilma tagit vägen? men jag är här iafl, ska snart bort till alice o hämta min cykel. alltså var jag hos henne igår, titta på kungarna av tylösand,  skickade lite sms så om ni fick något konstigt sms så var de inte jag, o tog lite kort. Hon lägger väl upp dom så småning om på facebook, så kan sno dom.. hihi!
Tog lite bilder o spelade in videos på cupen med som vi faktiskt kom tvåa i! stolt tjej har ni här! lägger upp dom också, men får inte ladda över bilder på den här datorn, så måste byta. de gör jag lite senare. hare bra!
juste, beställde nyss ett iphone skal, skönt! kommer om 7-10 dagar, visar bild då :)

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0