WITHOUT YOU WOULD BE ME JUST ONE OF MILLIONS ♥


Gammal bild på mig, men jag har inga nya bilder! ;s


Hej! Jag har precis pratat med min ÄLSKADE mamma och pappa!
Dom ligger på stranden och solar framför ett ill turkost hav, så himla
fint, önskar jag också var där! 40 grader varmt har dom ju också!
ÅH.. jag vill dit nuU! ♥ Dom kommer hem på Torsdag, jag saknar dom
inte så värst mycket! Jag pratade lite om imorgon med mamma också!
Tova, jag och Evelina ska ju åka in till växjö vid 16.10 och kolla lite i
affärena och sen äta på Thai! Sen tar vi 20.10 bussen hem! Sen hem
till Tova och sova där, låter som det kommer bli en superbra Fredag!
Men iaf lite information om dagen! Stresig dag tycker jag, Fysik i två
timmar, tyska, svenska, matte och samhäll! Inte den roligaste dagen
precis, tur att man har såna fina vänner som gör en mycket gladare då!
Efter skolan åt jag lite mat och pratade med mamma och pappa!
Jag ska strax gå upp och dammsuga övervåningen! Tråkig. Men det är
såna saker man måste göra ibland! Men först ska jag kolla till lite bloggar.
Vi hörs senare i eftermiddag/kväll!

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0