TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARNEN!


Ska jag ha denna bilden som design? ;o :)


Hejhej! Just nu ligger jag i mamma och pappas säng och dricker läsk och äter
chips och kollar på Tomten är far till alla barnen! Haha, riktigt bra film asså!
Kom hem fårn Kosta vid klckan fem och gick upp och började pynta i mitt
rum! :D Så nu är det riktigt mysigt där inne! Jag kommer inte ta några kort
och lägga upp här för det orkar jag inte! Imorgon ska jag nog ringa någon
kompis, och sen på kvällen ska jag gå på hockey! Och på Måndag ska jag,
Tova och Evelina baka satan! Kommer nog säkert bli JÄTTEGOTT! (Y)
Men nu börjar filmen igen, så heeeejdå! Vi hörs imorgon.

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0