YOU MAKE ME LAUGH, YOU MAKE ME SMILE, AND I LOVE YOU SO MUCH


JULIA WIDJESTÅL! ♥


Hallå! Jag hade ju väldigt ont i nacken innan så jag gick och villade
en stund, sen gick jag upp och satte mig här och då var Evelina inne
på datorn och då frågade hon om jag ville komma upp till henne!
Så jag tog en alvedon och sen cyklade jag upp till henne och vi har
bakat kladdkaka och suttit vid datorn och bara skrattat!
Jag kom väl hem för någon timme sen och då tog jag lite bilder och
sen satte jag mig och åt! Och nu sitter jag och bläddrar mellan kanal
4 och 5 det är ju Biggest Loser Sverige och Böda Camping! :D
Och gud vad fina dom har blivit på biggest loser! Och det är ju bara
så underbart att kolla på böda för det är ju ett sånt himla fint ställe!
Men nu ska jag kolla vidare på Biggest Loser! Vi hörs imorgon.

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

WILMA PETERSSON<3

2010-11-23 @ 07:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0