PIECES DON´T FIT ANYMORE


SÖTA TJEJER DEDÄR! ♥


Hej! Skaffat ny blogg IGEN! Men denna bloggen ska jag ha länge!
Skolan var slapp, samhäll, matte, idrott och biologi!
Efter skolan följde Tova med mig hem, vi har bara suttit och skrattat
och snackat om en viss person! HAHAHA. Ikväll ska jag bara ta det lungt
och kolla på 'Välkommen Åter! Sen blir det sängen!
Skolan imorgon är lugn, bara lite svenskaord och så!
På Fredag drar Tova, Evelina och jag in till växjö efter skolan!
Är där hela kvällen, sen hem till Tova och sova där! myyss.
På Lördakvällen hänger vi med Evelina ut till badeboda och gör
hennes häst fiin! Får väl se vad Tova sätter i svansen! HAHA.
Men nu ska vi gå och sätta oss vid tvn och kolla på ' Ung och Bortskämd!

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0