NO ONE CAN FORCE ME TO LIKE SOMEONE



Hej! Kom hem för en halvtimme sen och packade upp väskan och slängde ALLT
i tvätten! Sen gick jag upp och duschade, fast det var inte så skönt att duscha
idag för det fanns knappast något varmvatten! :( Ikväll ska jag inte göra någonting
sitta hemma med familjen och äta tacos och titta på IDOL! Men om det är någon
som vill hitta på något så är det bara att ringa eller smsa! Imorgon ska jag inte
heller göra något, har faktiskt ingenting uppbokat i helgen! Blir nog en lungn
skön helg med familjen. Just nu sitter jag och kollar på tve och äter lite lakrits!
Ska strax gå och kolla om jag hittar något litet att äta! Och sen ska jag gå upp
och fortsätta med mina naglar som jag började med igår!! Men vi hörs senare!

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0