JAG VILL TRÄFFA MAMMA OCH PAPPA NUU..


FAN VAD FULA VI ÄR!


Hej! Var ju på konsert innan, den var väl bra! Lite långtråkigt i slutet kanske!
Jag kom väl hem för någon timme sen, och då tog jag mig 2 kringlor!
Sen pakade jag ihop lite saker tills imorgon! Och nu sitter jag och kollar
på Maria Wern! Riktigt bra program, och helt nya avsnitt med så man behöver
inte vara rädd att man ha sätt några! :) Efter Maria Wern ska jag gå upp och
sova för imorgon kommer jag nog gå upp lite tidigare eftersom man skulle
ha med sig lite fika till ridhuset! Jag ska rida bådde imorgon och på Fredag!
Kommer nog bli riktigt bra. Fast det bästa kommer ju va när jag kommer hem
efter skolan och få träffa bästa mamma och pappa! Men nu ska jag kolla vidare.

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0