IT WAS YOU THAT BEGAN WITH EVERYTHING, WE DO NOT EVEN ON WHAT WE HAVE DONE


Mina och Tova´s tår! SÅÅÅÅÅ FIINNAAA!
Jag älskar dig, världensbästa! ♥


Jaha.. hittade min överföringslad idag i en låda som jag ens aldrig
har röt! Konstig. Men iaf kvällen igår var super! Kom in till växjö typ
vid 17.15 gick runt lite i affärena och jag fick med mig en vit skafs och
ett par vita vantar hem! Sen gick vid och åt Kina mat! RIKTIGT GOTT.
Efter det gick vi till hemmakväll och köpte lite godis och sen vidare
till donken för att avsluta med en glass! Kom hem vid 21.30 och då
lämnade vi av sakerna hos Tova och sen gick vi ner till unkan och
blev mulade av massa galna killar! Gick hem vid 23.00 och tvättade
bort vårat smink, sen satte vi oss vid datorn och åt godis och bara skrattade
åt allt! HAHA. Vi somnade vid 02.00 tror jag det va! Vaknade vid 10.30 idag
och gick upp och käkade frulle och sen satt vi bara i soffan och slog varandra!
Haha, vi är normala! Men nu är jag hemma och har ätit och så!
Jag skulle igentligen hänga med ut till stallet och fixa och lite, men jag orkade
inte! Så resten av dagen blir det nog bara att ligga i soffan och chilla med en
stor godisskål! :D Och senare ikväll ska vi äta tacos! MUMS.

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0