I WANT SOMEONE I CAN CALL MY ♥


Solnedgång i Braås! ♥


Hejhej! Sitter och kollar på Barcelona - Real Madrid! Hejar ju såklart på Barcelona + Ronaldo!
Imorgon är det bak igen som gäller, och då ska vi göra potatismos och köttbullar, milkschek,
och lussebullar! IGEN. Haha våra blev ju inte så goda, för en viss person tog i potatismjöl
istället för vetemjöl! Haha, tos! ♥ Sen på Onsdag börjar plugget igen + ett förhör som jag
sa innan! Efter skolan ska jag följa med Tova hem så ska hon fixa design åt mig och sen
har jag bestämt att vi ska kolla på Julkalendern 'KNORR' på kvällen! :) Men nu tror jag
faktiskt att jag måste stänga av datorn och tven, och börja plugga på samhällsförhöret!
Så sovgott, så hörs vi imorgon efter plugget!

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0