FRIENDSHIP IS EVERYTHING TO ME

Du är så snäll och rar
Du är den bästa vän jag har
Min bästa vän kommer du förbli
För ingen har så kul som vi
Vi hittar alltid på en massa trams
Och om vi bråkar blir vi aldrig sams
Du är den bästa vän jag har. ♥





Mister du pengar, mister du inget.
Mister du kärlek, mister du något.
Mister du vänskap, mister du mycket.
Mister du hoppet, mister du allt. ♥




När vänerna sviker och allt gör ont
När glädjen tynar bort och allt blir tomt
När tårarna rinner
Och hoppet försvinner
När du trängs ute i kylan, så kallt
Jag lovar, jag offrar allt
Jag ska alltid mot dig le
Jag ska alltid dig se
För du finns här för mig
Jag ska alltid hjälpa dig
Jag älskar dig, du är min kropp, du är mitt blod
Detta kalas vänskap, inte mod! ♥





Det finns tusentals stjärnor
Men bara en sol
Det är du 
Du lyser upp mitt liv och får mig alltid att le! ♥


/ WILMA! ♥


Jag älskar er, ni betyder verkligen ALLT för mig! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0