DAY AFTER DAY TIME PASS AWAY AND I JUST CAN´T GET YOU OFF MY MIND

Hej! Vaknade vid klockan 10.00 idag gick upp och fick värsta utbrottet på
mina syskon! Haha, sen gick jag och åt! Och nu har jag precis gjort mig
iordning och ska strax åka till Kosta! :D Jag tror jag kommer få med mig en
hel del hem, iaf julsaker! Finns väldigt mycket julsaker och sånt där inne!
+ att jag ska träffa idolerna också! Och sen är det ju tomtesmyg ikväll, men det
ska jag inte gå på för jag har ingen att gå med och sen hinner jag väl inte hem!
Men nu kommer nog strax mamma hem, så nu ska jag gå och fixa fram lite pengar!

/ WILMA! ♥



Om inte ni hade funits, hade jag inte sutit här och skrivit nu!
Ni är dom mest underbaraste finaste personerna jag har träffat!
Vi alla har kännt varann sen vi var 2 år! Alla dom åren jag har
varit med er har varit helt jävla bäst, och dom ska fortsätta
livet ut! Jag vet fan inte vad jag skulle göra utan er?!
JAGÄLSKARER! ♥

you are so fucking wonderful!


Kommentarer
Postat av: evelina

ni är fan dom bästa som finns, om jag är trött eller nere nån gång så får ni mig alltid på topp! hand i hand livet ut? jag älskar er <3

2010-11-27 @ 14:28:12
Postat av: Anonym

Haha minnen för livet brudar! Evelina Ljungqvist och wilma Petersson ni är dom bästa på jorden, älskar er <3

2010-11-27 @ 18:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0