BEING WITH YOU IS THE BEST I KNOW

Profile picture
Jag älskar dig tosis! ♥


Hej! Hemkunskap hela dagen idag, hur bra ska helst! Fick sluta vid klockan 2!
Då gick jag, Tova och Evelina och hämtade mitt Samhällspapper som vi ska
ha förhör på, på Onsdag och jag har inte övat ett skit! Det är ju tur att Julia Widjestål
har en blogg, som skriver att hon ska plugga på samhällsförhöret! Annars hade jag
nog inte tagit hem och övat på det! Haha, bra Wilma. Men nu sitter jag ju här i min
lilla fina soffa och har precis ätit lite mat! Ikväll är det utväcklingsamtal och fottbolls-
träning som gäller! Sen hem och duscha och kolla på BÖDA CAMPING! ♥ Menvi hörs senare

/ WILMA! ♥


Om ni inte vill ha med mig, så säg det då!
Det är något såfort jag är i närheten av er!
Jag märker det direkt, jag orkar inte!


Kommentarer
Postat av: Julia

älskardej, finns alltid:* <3

2010-11-29 @ 19:31:53
Postat av: jossa'

finns snygging <3

2010-11-29 @ 20:16:48
URL: http://jossefiness.blogspot.com
Postat av: dinebba<3

Jag vet inte vilka du menar men jag hoppas att

Det inte är jag...

Men jag vill bara att du ska veta att jag älskar

Dej otroligt mycket och att jag vill att

Allt ska bli som vanligt igen..

Jag sover knappast någonting om nätterna för

Jag bara gråter, jag vill ha dej tillbaka min FINASTE Wilma!

JAG SAKNAR DEEJ <3





Världens finaste människa <3

2010-11-30 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0