BE YOURSELF, AND DO NOT PLAY ANY OTHER


PUSS, gullunge! ♥


Hejhej! Jag sa ju till er att jag skulle blogga igår efter hockeyn.
Men så blev det inte, för datorn krabade så mycket!
Skolan va bra idag förutom på Tyskan för då skulle vi kolla
på film och då tog jag lärarens stol som det var ett jättekort ryggstöd
på så jag satt helt konstig så när jag skulle resa mig upp knäkte det till
i nacken! :( Så det blir ingen träning för mig idag! Jag ringde Jennie innan, så ja..
Jag får väl ta och göra något annat här hemma! ;s
Imorgon har vi slöjd i två timmar och då vet jag inte riktigt vad jag ska göra
för jag har gjort färdigt mina tofflor, eller tofflor kan man ju inte direkt säga
utan strumpor! Dom blev helt missbildade! HAHA. Men nu ska jag ta och göra
något annat!

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0