PLEASE, COME BACK TO THE REAL YOU..


Jag igår när jag var sjuk! -.-


Hejhej! Skolan var TRÅKIG idag kan jag ju börja med att säga! Först tyska, slöjd, ÄÖ och historia! -.-
Tur att vi har byt ÄÖn och svenskan, för nu har vi 90 minuters rast efter lunchen! Och idag gick
jag och Julia och köpte 1 liter glass som vi och Josefine skulle dela på! HAHA. Tog slut rätt snabbt eftersom
jag och Josefine vräkte i oss, Julia fick knabbt något, fast det var hon som betalade den! :o Efter skolan
gick jag hem och åt lite, för jag var ju RÄTT hungrig eftersom det var VÄRLDENS ÄCKLIGASTE mat i idag.
Vet inte vad jag ska göra nu, får väl kolla om det är något intressan på tvn. Tisdagar är så tråkiga! -.-
Imorgon är det iaf sovmorgon, men den skippar jag imorgon, för om jag inte stiger upp tidigare än 7
så kommer jag inte hinna platta mitt hår! Rätt SEG på morgonarna! Men jaja.. nu ska jag inte chabba mer!
Hejdå, hörs kanske senare.

/ WILMA! ♥


:/

Konstig är vad du har blivit, från den där gulliga, snälla tjejen
har du blivit någon kaxig typ!

Du är bra nu men du var mycket bättre förr.


Kommentarer
Postat av: ebba

är det jag som har blivit kaxig?

snälla snälla snälla Wilma jag vill veta om det är jag, för då vill jag ändra på det.



puss <3

2010-12-07 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0