4 DECEMBER 2010


GUD VILKEN FIN VINTER! ♥


Hejhej! Vaknade vid 11.45 idag, steg upp och hade dunder ont i huvedet och i halsen!
Gick ner och lag mig i soffan med pappa, sen gick jag upp och duschade och vaknade till
lite! Idag har jag knarkat alvedon och halstabletter! -.- Haha.. jag kan ju säga att jag nyss
vaknade igen, pappa och jag gick och lag oss innan efter maten och sov i 2 och en halv timme!
SKÖNT. Fast jag kommer väl inte kunna sova inatt, fast nu är jag ju mycket piggare kan jag ju säga!
Tova och jag skulle ju egentligen åka in till stan idag, men vi besätmde oss för att vi skulle åka imorgon
ist! Och det var ju tur det. Fårse om jag hänger med ditt imorgon vill ju bådde ditt och gå på hockey
men det går ju inte om jag är sjuk imorgon också! Ikväll blire att ligga hemma och kolla på tve med
familjen och äta lax och potatis! (y) Men nu ska jag gå och baka pepparkakshus med mamma och pappa!

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig <3

2010-12-04 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0