20 DECEMBER 2010


JAG ÄLSKAR DIG! ♥


Hejhej, nu ska jag börja med att berätta hur helgen har varit.
I Fredas sov jag hos Julia, och vi hade det jättemysigt sen på Lördagen tog vi bussen in till Växjö.
Vid klockan 12.00 kom Tova in också, så då gick vi och handlade en massa, eller iaf jag. Tova köpte bara
en shall, och Julia köpte massa Julklappar till sin släkt och så! Jag kommer lägga upp kläderna här på bloggen
lite senare idag. Ja.. igår då så åkte vi skidor i Viserum, riktigt skoj! Vi åkte från klockan 10.00 - 16.00 :o
Sen kom pappa och hämtade mig, så när jag kom hem så fick jag tvinga min syrra att klä av mig, för jag
orkade verkligen inte, jag var hur trött som helst. Så när jag kom hem la jag mig i soffa och somnade och
sov i 2 timmar, sen satt jag uppe till klockan 23.30 och kollade på någon film. Sen gick jag upp och la mig
och då tog det inte lång tid innan jag somnade. Och idag vaknade jag vid klockan 11.00 och gick upp och tog
lite godis, hahah! Och nu sitter jag här och har precis kollat på Julkalendren. Idag vet jag inte vad jag ska göra,
om det är någon som vill hitta på något så får ni ringa eller smsa :) Men nu ska jag gå upp och fixa till mig lite!

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: Tova Lyrén

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ! ♥



2010-12-20 @ 13:32:09
URL: http://tovalyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0