JULLOV, JULLOV, JULLOV :D




Hejhej! Jag kunde inte blogga igår för det var något fel på Blogg.se. Och jag hade rätt mycket att
skriva om, så jag tänkte ta det nu!

Skolan igår var slapp, hade fysikprov på morgonen som gick jättebra, blev väl godkänd.
Efter skolan hade vi Lucia Cup, och det var sista gången så nu är det över.
Riktigt duktiga va vi, och ett stort + till målvakten Tovalyren :)
Efter innerbandyn gick jag hem och packade upp, sen hoppade jag in i duschen.
Och efter det åt jag Hamburgare och Pomes. Sen satt jag här i 2 timmar och sen kollade
jag på ROBINSON ♥♥ Sådär då, det var allt sen igår!
Och nu tänkte jag berätta lite om idag. Jag gick upp klockan halv 7 och gick ner och åt sen
gick jag upp och borstade mina tänder, sen kläde jag på mig mina kläder jag skulle ha idag!
Vid klockan 07.00 stack jag bort till Ellen där Tova också va, och vi lockade håren och sminkade
till oss och så. Sen vi 08.00 gick vi till skolan, och då började morgonen med att vi fikade och lekte lite.
Sen vid klockan 09.30 gick vi till kyrkan och lyssnade på när alla sjöng lite. Sen vid 11.00 gick vi tillbaka
till skolan och lekte, ' Rita Gissa Spring ' riktigt rolig lek faktiskt. Så nu är jag hemma och har tagit lite
bilder med kameran. Jag ska strax gå upp och byta om och packa ihop lite saker, för vi klockan 16.00
åker jag ut till Julia Widjestål och sover där. Sen på Lördagmorgonen åker vi in till Växjö och shoppar och
äter på Thai. Där inne kommer vi också träffa Tova och Evelina så vi ska väl äta och lite så med dom!
Sen hem efter det och packa upp allt och sen göra sig redo för nästa dag, då jag, Tova, Therse, Josefine och
Julia ska åka in till Viserum och åka skidor. BÄST helg asså. Men nu säger jag hejdå, och hoppas på att ni
kommer få en lika underbar och rolig helg som jag. Så hörs vi på Måndag om inte på Lördag eller Söndagkväll.

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0