NISSARNA :D


Gammal bild, där Evelina hade sminkat mig! :D

Hejhej! Kom precis hem efter lucia cup! Gick ju inte så bra för oss nissar!
Men vi skulle ju bara ha lite kul och pröva på, inte så många tjejer som vågar
vara med! Skolan var slapp idag, lite långtråkig kanske! Strax ska jag gå och äta
pizza med Josefine och Tova! Och imorgon är det FREDAG igen, så underbart!
Inget för mig imorgon, men sen på Lördag åker jag och Tova in till växjö och
shoppar lite! Var ju där inne i Tisdas men det skiter jag i, jag älskar ju att shoppa!
Haha, mycket roligare att åka dit än att sitta hemma och tråka! :) Men nu måste
jag gå bort till pizzerian! Vi hörs senare ikväll läsare

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0