NI FÅR TYCKA OCH SÄGA VAD NI VILL VI BRYR OSS INTE LÄNGRE


Vet ni vad jag kom på nu, att Tova alltid har en tova i sitt hår, haha! :D


Min lilla trollunge! :D


Hejhej, min dag har varit helt bäst, not! Världens tråkigaste annars, bara suttit och degat framför tven.
För någon halvtimme sen kollade jag, Maja och Jakob på den nya Thwilligt eller ny är den väl inte direkt (?)
Älska dom där filmerna, fast jag måste ju faktiskt erkänna att 1an var bätte, hände inte så värst mycket i denna.
Jag ska strax går ner och ringa mamma och kolla när hon kommer hem, hon har nämligen varit i Växjö och handlat dom sista julklapparna och till jobbet. Fast hon har ju ringt mig typ 6 gånger på en halvtimme också.
Och då har hon undrat om massa kläder och sånt, så nu är jag ju lite nyfiken vad det är hon har köpt.
Jag tror inte att det ska vara några julklappar. Senare ikväll ska jag väl äta något, sen ska jag kolla på ' Morden
I Sandhamn ' del 2. Ja, såhär har min tråkiga dag sätt ut. Så hejdå.

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0