LYSSNA TILL DITT HJÄRTA, DET VET VAD DU VILL OCH KÄNNER



Hej! Vaknade för 30 minuter sen, gick upp och satte mig här! Har kollat in lite bloggar
och sen har jag varit inne på Recept.nu och kollat lite. Ska strax gå ner och äta scones!
MUMS VAD GOTT. Som ni märker hängde jag inte med Tova in till stan idag, utan jag sa
att jag inte ville och att jag inte behövde något! Jag vet inte om Åseda a-lag spela hemma
ikväll, för isf går jag nog och kollar på dom. Och idag händer det väl inget speciellt, cilla lite!
Och ikväll, Beck - Det Tysta Skriket! Har sätt den men kommer inte ihåg vem mördan är så
ikväll ska jag se den. Men nu ska jag gå ner och äta frukost, sen efter det baka julkola! (y)

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0