I DON´T KNOW IF I CAN TRUST YOU ANYMORE


















UNDERBARA VÄNNER! ♥


Hejhej! Skolan var väl okej, varit blött hela dagen + att jag har frusit SJUKT mycket! :(
Vid 7 tiden ska jag åka upp till Evelina och va med henne och Tova och baka kladdkaka!
Sen ut och träffa lite trevligt folk. Sen när jag kommer hem hoppas jag att mamma eller
pappa vet vilka två som gick vidare till final i IDOL! :D Och imorgon vid klockan 13.00 åker
jag och Tova in till Växjö och shoppar lite, sen åker vi hem klockan 19.05. Låter som en riktigt
mysig helg! Men nu har jag inget mer att komma med, så nu sätter jag pungt här.

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

du är underbar wilma petersson <3

2010-12-04 @ 12:57:40
URL: http://alexandraohmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0