FYFAAAAAAAAAAAAANNN

Fyfan, fyfan säger jag bara! Vilka jävla tröga människor det finns asså!?
Hur fan kan man rösta ut Daniel ur Robinson, helt jävla sjukt ju!
Han var ju BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST , det är ingen jävla strand man ska ligga och
sola på, alla förutom Daniel och Erik tror ju dom är på ngn jävla semester!
Åååh,, blir så jävla arg och ledsen! Känns fan som om jag skulle kunna
börja lippa när som helst. KOMIGEN NU ERIK SÄGER JAG BARA! KALIS KALIS KALIS!

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BUWANGA JÄVLARNA! :@

asså jag är så sjukt arg nu!

DRA ÅT HELVETE ALLA BUWANGAJÄVLAR! :@

FAN VAD SÄGER DU TOVA HÅLLER DU MED ELLER?



BÄST ÄR DU! ÖNSKAR VERKLIGEN DU KUNDE SE DETTA!


Kommentarer
Postat av: TOVA!

HÅLLER MED FULLSTÄNDIGT! FETT DÅLIGT POGRAM, FAN DANIEL O ERIK BORDE VARA IMUNA TILL FINAL FÖRFAN!

NÄ FAN, VAD DÅLIGT!

ut med alla jävlar som tror det är semester och är så sjukt kaxiga! hihi, hoppas han inte får åka hem, utan kommer till den där flotten!

:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

2010-12-02 @ 22:19:58
Postat av: jossa'

fyfan vad cp dom är !

sssssäääääääääääääämmmmmmssssssssstttttt !

jävla soppor ! -.-

:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

2010-12-05 @ 12:20:05
URL: http://jossefiness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0