DAN FÖRE DAN FÖRE JULAFTON


minne ♥

Godmorgon, vaknade för nårgon halvtimme sen. Gick dirket och satte mig här, för jag skulle kolla på julkalendren. Idag blir det lite mys med tjejerna, gå till bakboden och fika lite, hem till tova och spela lite spel
och dela ut alla fina julklappar! :D Kommer väl förhoppningsvis vara där hela kvällen antar jag. Går väl hem innan
Morden I Sandhamn, det är jul sista avsnittet idag och det får man ju inte missa. Imorgon blir det ännu mer
julkalppar, då ska vi till min morbror och fira ju med han och min andra morbror och sen min morfar. Min mormor
och morfar är nänmligen skilda så då får man fira två gånger med mammas syskon! Men det är lika kul ändå.
Får ju träffa dom underbara kusinerna också! Men nu känner jag mig riktigt hungrig, men vi hörs senare. hejdå!

/ WILMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0