ALLT HAR FÖRÄNDRATS...



Hejhej! Hemma från skolan idag, jätteont i halsen och TRÖTT. Jag går imorgon istället!
Blev iaf väckt vid klockan sju, då gick jag upp och kollade på Julkalendern sen gick
jag ner och åt! Sen lag jag mig i sovan och somnade om, och då sov jag väl i 3-4 timmar
eller något. Idag händer ingenting, bara cilla framför tven med massa godis!
Inget speciellt i skolan denna veckan heller, SKÖNT. Men nu ska jag gå och steka mig
lite korv med bröd. Sen duschen! Hörs senare.

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: Simon

Krya på dig!

2010-12-06 @ 14:38:14
Postat av: Alice

Neej Wilma ingetning har förändrats, elr joo Otto har jag ju att tänka på!

Men om det är någonting kommer du alltid kunna prata med mig! <3



/a

2010-12-06 @ 19:03:03
URL: http://alicepersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0