29 DECEMBER 2010


puss på dig din sötnöt ♥

Hejhej. Sitter just nu i min soffa och håller på och varma mig lite! Har nämligen varit ute med Evelina Ljungqvist 
och Tova lyren! Vi har varit ute och lekt i den härliga snön. Hoppat från snödriver, slängt oss i dom
och jivitviss puttat ner varann i dom också! Så jag kom hem för en liten stund sen och gick in och borstade
min tänder och sen satte jag mig här under filten med min gosiga pyamas! :) Vart på hockey innan också, jag tror
dom vann med 5-2, inte helt säker! Imorgon klockan 2 när mamma kommer hem ska hon och jag åka och handla
lite mat och sånt, som vi tjejer ska har på nyårsafton. Men nu har jag inget mer att säga, så hejdå! ;*

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: Tova

smickrande bild!

2010-12-30 @ 00:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0