26 DECEMBER 2010


söta! ♥

Hejhej! Idag vaknade jag vid klockan 11.40. Gick upp och satte mig i soffan med mamma och pappa och
kollade på sällskapsresan! Sen gick jag och ringde Julia, så hon kommer nog alldeles strax. :)
Igår blev det ingen bio för den var inställd för dom hade inte fått igång ljudet eller vad det va! Så då åkte
vi till Konsum och handlade lite istället. Sen när vi kom hem satte sig jag och Jakob och kollade på en film
som vi hade fått i julklapp av min faster. Vi han inte kolla klart på hela, för jag mådde illa. Så lite innan fem
började jag göra tacos! Sen kom Anna Ekelund förbi och frågade om vi ville komma bort till dom, så då gick
vi bort dit vid klockan 20.00 sen gick vi väl hem vid klockan 02.00! Men nu har Julia kommit. Hejdå

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0