25 DECEMBER 2010

Hejsan hejsan. Ligger i min soffa och har allmänt tråkigt. Julafton igår var himla bra, massa fina julklappar.
En kamera, en locktång, kläder, och lite annat smått! Kommer inte lägga upp det här på bloggen.
Idag vaknade jag vid 10.30 gick ner och åt frukost, sen gick jag upp och duschade och nu ligger jag här
och tråkar. Ska strax gå ner och äta lite mat! Sen vid klcokan 16.00 ska hela familjen gå på bio, ' Änglagård '
Sen efter tror jag vi skulle gå bort till min faster och hälsa på alla kusiner som har kommit hit från Helsingborg
och Stockholm. :) Jag vill också bo i Stockholm, jag och Tova har iaf bestämt att vi ska flytta ditt när vi bli lite
äldre. Men nog om detta! Nu ska jag gå ner och spela YATZY med min syster.

/ WILMA! ♥

( Ingen bild, alla bilder finns på mobilen än så länge och jag orkar inte gå ner och hämta den )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0