23 DECEMBER 2010

Åå.., så gött att det är julafton imorgon! Få öppna dom mest bästa julklapparna från mamma och pappa!
Har önskat mig en kamera och jag är bergsäker på att jag kommer få en, SÅ skönt att slippa ta kort
med min cpmobil ist! :D Ibland tar jag kort på mammas och pappas kamera men vi hittar inte sladen, så jag
kan inte ladda över dom här på datorn! :( Får även öppna klappar ikväll också. Ska till min morbror och fira jul
som jag sa igår. Så jag ska strax gå och göra mig iordning! Vi har också pyntat granen, så nu står den där nere
och är så fin och doftar så gott! Ingen bild på den, och ingen på mig själv heller så detta korta inlägget få bli
utan bild. byebye

/ WILMA! ♥


Så omoget att inte tåla att en 8åring åker ifrån en 10åring!
Så slänger man ner han på marken, och tar stryptag på han! :s
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ OMOGET OCH FEGT SÅ DET INTE FINNS.

jagälskardig jakobpetersson. ♥



Kommentarer
Postat av: ebba

wilma, johan har inte strypigt jakob..

båda bråkade!

2010-12-24 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0