2 VECKOR OCH 1 DAG KVAR TILL JULAFTON :D




Hejsan hejsan! Tänkte börja att berätta lite om igår!

Igår när jag satt här och precis hade skrivit klart och lagt ut det föra inlägget så ringde
mamma och sa att mina kläder hade kommit! Sen vid klockan åtta gick jag Tova och Evelina
ut och snackade VÄLDIGT mycket! Hade hänt väldigt mycket under den dagen, så det blev
en riktigt skön runda med massa prat! Sen när jag kom hem satte jag mig i soffan och kollade
på Maria Wern, väldigt segt avsnitt igår! Blir bättre nästa Onsdag, för då är det Maria som blir
utsatt! Vidare till idag...

Ja idag va skolan VÄLDIGT VÄLDIGT seg och tråkig! Hade fysik i 2 timmar på mogonen
och det är nog det värsta som finns, fattar verkligen ingenting. Men nu har vi bara 1 h
på Tisdag och sen 2 timmar på Torsdag + att vi har prov på Torsdag också! :s
Jah, sen tyska, svenska, matte och samhäll! Men hade bara 35 minuters samhäll idag
eftersom vi är med i Lucia Cup så vi var tvunga att sluta lite tidigare. Jag stog i mål idag
första matchen var mot Tigers och då förlorade vi med 6-0 och sen var det Lenhova någonting
och dom förlorade vi mot med 11-0, haha gick inte så bra för oss sista matchen! :o
Men nu är jag hemma och har ätit pizza och fixat till lite. Ska strax sätta mig och plugga lite fysik
sen vid klockan 20.00 ska jag kolla på Robinson. Men jah, det var allt jag hade och komma med!
Vi hörs imorgon

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0