1 VECKA KVAR TILL JULLOV


BÄSTAVÄNNER! ♥


Hejhej! Sitter hos Evelina och har kollat på Cirkus Möller! Just nu sitter vi och väntar
på att att idol ska börja, så vi kan se vem som vinner. Imorgon vid klockan 10.00
ska jag och Evelina åka ut till Badeboda och kolla på Klubbhoppning. Haha massa småungar
som hoppar och typ trillar av, ska bli kul att se :D Sen hem och duscha och fixa till sig för då ska
jag ta lite egobilder som jag hoppas kommer bli bra, för Tova ska fixa design till mig imorgonkväll
när vi ska till henne. Men jah, lite kort om dagen! Slapp och rolig dag, Kf, idrott, engelska, ÄÖ och bild.
Efter skolan gick jag hem så åkte mamma och jag och storhandlade! Först till meny sen färgaffären sen
vidare till konsum, sen till försmaken och till sisst systembolaget! Och innan jag åkte upp till Evelina åt jag tacos!
Men jah, nu har jag inte så mycket mer att säga, och idol börjar om 5 minuter. Så det blir lagom att avsluta nu.

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0