1 DECEMBER 2010


MIN SNYGGA KOMPIS! (Y)


Hej! Dålig uppdatering nu dom sista dagarna! Lovar att bättra mig! :)
Skolan var bra idag, första timmen samhällsförhör och då lämnade
jag in mitt rätt tidigt så då han Ingemar rätta det, och det blev ett VG! :D
Efter det hade vi matte, och då jävla jobbade jag 40 tal, hihi rekord!
Efter idrott, och sen kemi! Slapp dag asså. Nu sitter jag här och lyssnar
på musik och äter lussebulle och dricker julmust! Ikväll är det öppet hus och
då kommer min pappa hänga med mig ditt, usch vad pinsamt! :P
Sen hem och duscha och kolla på Bonde Söker Fru, haha..! Sen soooooova ♥

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: Tovaa

Du är snygg!!

2010-12-01 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0